Duży sklep, duży problem

Opis sytuacji

Agata Meble to 26 salonów rozmieszczonych w całej Polsce, a także sklep internetowy. Klient potrzebował rozwiązania, które umożliwi mu wysyłkę dużych wolumenów wiadomości w krótkim czasie, bez kolejkowania się wiadomości. Dodatkowo otrzymywał coraz więcej zgłoszeń o opóźnionych e-mailach transakcyjnych ze sklepu internetowego.

Problemy

1

Obciążona infolinia - sklep otrzymywał liczne zgłoszenia o nieotrzymanych e-maili na każdym etapie ścieżki zakupowej. Było to szczególnie kłopotliwe, kiedy zamówienie nie było jeszcze opłacone i transakcja nie dochodziła w konsekwencji do skutku..

2

Duże wysyłki marketingowe - organizując częste akcje promocyjne, firmie zależało na skutecznym i szybkim dostarczeniu wiadomości do odbiorców.

3

Brak wsparcia technicznego w trybie 24/7 - klient potrzebował szerokiego wsparcia w zakresie optymalizacji wyników wysyłek. U poprzedniego dostawcy nie uzyskiwał konsultacji w obrębie elementów wpływających na dostarczalność e-mail, m.in. bazy kontaktów i kreacji.

Rozwiązania

1

Za sprawą autoryzacji wysyłek u polskich providerów pocztowych i rozdzielenia ruchu transakcyjnego od marketingowego, sklep znacznie podniósł dostarczalność wiadomości, co pozytywnie wpłynęło na odciążenie infolinii sklepu.

2

Współpraca z providerami oraz stosowanie oddzielnego IP do wysyłek transakcyjnych i marketingowych wpływają na brak kolejek i szybkie docieranie wiadomości do użytkowników.

3

Sklep otrzymuje dedykowane alerty dostarczalności, co pozwala sprawnie optymalizować wyniki wysyłek. Zawsze wtedy, gdy potrzebuje szerszych konsultacji, może liczyć na wsparcie ekspertów ds. dostarczalności EmailLabs, nawet po godzinach pracy i w weekendy.

Agata Meble

Czytaj więcej Case Study

Utwórz konto w E-mailLabs już dziś

Wysyłaj do 24 000 wiadomości e-mail miesięcznie zawsze za darmo