Opis sytuacji

Medicine to polska marka modowa i sklep internetowy. Rosnąca liczba zamówień każdego dnia wymaga sprawnej obsługi mailowej. Głównym wyzwaniem, z którym borykał się sklep, były niedochodzące do klientów wiadomości, przez co rejestrowano dużo zgłoszeń na infolinii.

Problemy

1

Coraz więcej zgłoszeń od niezadowolonych klientów, którzy nie dostawali potwierdzenia dokonania zakupu lub informacji o wysyłce produktów.

2

Wcześniejsze doświadczenia z trudnymi do wdrożenia i obsługi narzędziami.


3

Przy codziennej wysyłce tak wielu e-maili nie było możliwości, by sklep na bieżąco śledził, czy każda wiadomość została skutecznie dostarczona do klienta.

Rozwiązania

1

Podłączenie serwerów EmailLabs pozwoliło znacznie podnieść procent dostarczonych wiadomości, który oscyluje teraz w okolicach 100%.

2

Integracja przebiegła szybko i bezproblemowo. Dzięki pomocy naszego zespołu, już po kilku godzinach sklep mógł skutecznie wysyłać i dostarczać wiadomości do swoich klientów.

3

Wszystkie wysyłki są monitorowane i w przypadku jakichkolwiek nieprawidłowości, klient natychmiastowo otrzymuje o tym powiadomienie. Support samodzielnie lub z klientem zajmuje się rozwiązywaniem każdego problemu.

Medicine

Czytaj więcej Case Study

Utwórz konto w E-mailLabs już dziś

Wysyłaj do 24 000 wiadomości e-mail miesięcznie zawsze za darmo