Opis sytuacji

Firma zbudowała własny system CRM służący do analityki zachowań klientów, personalizowanej komunikacji 1:1 oraz wysyłek masowych. System jest również zintegrowany z klubem lojalnościowym i aplikacją mobilną. Jak każdy system generujący wysyłkę, ten także musiał zostać zintegrowany z infrastrukturą e-mail.

Problemy

1

Koszt budowy i zarządzania własną infrastrukturą do wysyłki e-mail byłby bardzo wysoki, a sam proces niezwykle skomplikowany.



2

Brak analityki e-maili, która jest kluczowym elementem systemu CRM klienta. Stworzenie swojego systemu byłoby niezwykle czasochłonne.


3

Zbyt mała prędkość wysyłki oraz rygorystyczne limity u operatorów pocztowych.

Rozwiązania

1

EmailLabs™ zastępuje tradycyjne serwery wysyłkowe. Nasi specjaliści zarządzają infrastrukturą, a klient płaci jedynie za wysyłki. Klient dodatkowo otrzymuje monitoring usługi 24h, serwery renomowanych firm oraz Data Center Beyond.

2

System klienta otrzymuje od nas szczegółowe informacjie na temat każdego pojedynczego e-maila. Wszystkie informacje przekazywane są w czasie rzeczywistym bezpośrednio do systemu klienta. .

3

Podpięcie API, które pozwala na wysyłkę ponad 2mln wiadomości e-mail na godzinę. Dzięki umowom z operatorami poczty, wiadomości natychmiast docierają do odbiorców.

Rossmann

Czytaj więcej Case Study

Utwórz konto w E-mailLabs już dziś

Wysyłaj do 24 000 wiadomości e-mail miesięcznie zawsze za darmo