Klienci nie dzwonią już na infolinię w poszukiwaniu potwierdzenia transakcji

Opis sytuacji

Szkla.com jako prężnie rozwijający się eCommerce, z każdym miesiącem wysyła coraz więcej e-maili. Sklep potrzebował rozwiązania, które zoptymalizuje wysyłki marketingowe i podniesie dostarczalność. Ponadto chciał wyeliminować telefony klientów z pytaniami o niedochodzące potwierdzenia transakcji.

Problemy

1

E-maile z potwierdzeniem zamówienia trafiały przeważnie do zakładki Oferty w skrzynkach klientów. W przypadku e-maili transakcyjnych jest to nieprawidłowość i wpływa na obniżenie zaufania do sklepu. Wiadomości marketingowe w poprzednim systemie wysyłały się nawet kilka godzin.

2

Sklep organizuje częste akcje marketingowe i potrzebował systemu, który dostarczy wiadomości w możliwie najkrótszym czasie do kilkuset tysięcy odbiorców.

3

Przy tak licznych wysyłkach nie ma możliwości stałej kontroli każdego e-maila i natychmiastowego wykrywania problemów w komunikacji.

Rozwiązania

1

Sklep zyskał dwa oddzielne IP o wysokiej reputacji, rozdzielając ruch transakcyjny od marketingowego. Teraz wiadomości nie są blokowane i kolejkowane podczas wysyłek dużych wolumenów marketingowych. E-maile są autoryzowane u providerów i nie wpadają do Spamu, dzięki czemu osiągają wyższe wskaźniki OR i CTR.

2

Podpięcie naszych serwerów umożliwiło wysyłkę kilkuset e-maili na sekundę. Sklep jest w stanie organizować 1-dniowe promocje i dostarczać e-maile na czas.

3

Nasi specjaliści pomogli Klientowi przeprowadzić integrację, a teraz narzędzie działa samodzielnie. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów po stronie Klienta, są one od razu raportowane i rozwiązywane wspólnie z pomocą naszego supportu.

Michał Serafin

Kierownik działu e-mail marketingu, Szkla.com

Wysyłamy teraz kilkaset e-maili na sekundę, co bardzo nas satysfakcjonuje. Nie mamy już problemów z trafianiem do Spamu, bo nasze wysyłki są autoryzowane u providerów. Narzędzie jest dopasowane do realiów polskiego rynku. Po pierwszej konfiguracji wszystko działa samo, praktycznie bezobsługowo. Największą zaletą tego rozwiązania jest to, że nie musimy o nim pamiętać. To, co nas szczególnie pozytywnie zaskoczyło to bardzo dobra obsługa klienta. Eksperci EmailLabs mówią w naszym języku, rozumieją e-commerce. Co więcej możemy liczyć nie tylko na wsparcie e-mailowe, ale i telefoniczne.

Czytaj więcej Case Study

Utwórz konto w E-mailLabs już dziś

Wysyłaj do 24 000 wiadomości e-mail miesięcznie zawsze za darmo