Najczęściej zadawane pytania

Jak rozpocząć pracę z EmailLabs?

Aby dowiedzieć się jak rozpocząć pracę z usługą, kliknij tutaj.

Jak mam się zintegrować: za pośrednictwem SMTP czy API?

W tym wypadku wybór powinien być podyktowany twoimi potrzebami, wiedzą oraz możliwościami technicznymi. Jeżeli nie jesteś programistą, to warto skorzystać z połączenia po SMTP. Tego typu integracja jest o wiele szybszym sposobem nawiązania połączenia z EmailLabs i można ją wykonać bez większej wiedzy z zakresu programowania. Polega na podmianie danych w ustawieniach SMTP dla wiadomości wychodzących w systemie wysyłkowym. Decydując się na tę opcję, można korzystać wyłącznie z funkcjonalności dostępnych w panelu EmailLabs.

Z kolei API to opcja integracji, która ma charakter bardziej zaawansowany, a przede wszystkim programistyczny. Jest ona trudniejsza, ponieważ wymaga od klienta wiedzy z zakresu programowania, jednak daje ona większą ilość funkcjonalności do wykorzystania. Dzięki temu można np. pobrać z panelu szczegółowe logi wiadomości lub dane statystyczne.

Jakie są zalety korzystania z SMTP w chmurze?

SMTP w chmurze skaluje się do Twoich potrzeb. W przypadku gdy liczba wysyłanych przez Ciebie wiadomości będzie rosła, nie musisz stawiać kolejnych serwerów – infrastruktura dostosuje się do Twoich potrzeb. Oszczędzasz czas i pieniądze – nie ponosisz kosztów budowy i utrzymania infrastruktury i nie musisz zatrudniać specjalistów, którzy będą monitorować ruch e-mail. Zyskujesz pewność, że Twoje dane są bezpieczne – infrastruktura EmailLabs mieści się w nowoczesnym data center – Beyond, które spełnia wszystkie wymogi bezpieczeństwa przechowywania i przetwarzania danych.

Jak wygląda procedura zakupu?

Na początku każde konto występuje w bezpłatnym Pakiecie Startup. W momencie wykazania chęci wejścia na wyższy pakiet niezbędny jest kontakt z Opiekunem Biznesowym. Po odnotowaniu następującego zgłoszenia, pracownik BOK kontaktuje się z klientem w celu uzyskania wymaganych informacji i ustalenia potrzeb. Po tym następuje aktywowanie konta płatnego i wprowadzenie dodatkowych funkcjonalności. Zasady szczegółowe oraz cennik można znaleźć na podstronie: https://emaillabs.pl/cennik/

Posiadam platformę e-commerce, która generuje wiadomości e-mail. Czy EmailLabs jest mi potrzebny?

W większości systemów sklepowych wiadomości e-mail wysyłane są ze współdzielonego IP. Może mieć to negatywny wpływ zarówno na szybkość wysyłki, jak i dostarczalność wiadomości. Użytkownicy VPSów również mogą napotkać problemy z dostarczalnością i prędkością wysyłki, gdyż tradycyjne SMTP może nie poradzić sobie z dużymi wolumenami e-mail. Po integracji z usługą EmailLabs, wiadomości wysyłane są z profesjonalnego serwera, przystosowanego do maksymalnie szybkiej i skutecznej wysyłki. Dodatkowo, użytkownik otrzymuje dostęp do panelu analitycznego, dzięki któremu może sprawdzić co dzieje się z wiadomościami wysyłanymi z jego platformy sklepowej. Proces integracji trwa zaledwie 5 minut, a sposób generowania wiadomości i korzystania z platformy e-commerce nie zmienia się wcale.

Posiadam kilka aplikacji, z którymi chciałbym zintegrować EmailLabs. Czy to możliwe?

Tak, EmailLabs można zintegrować z dowolną liczbą aplikacji generujących wysyłkę wiadomości e-mail. Nie ma potrzeby tworzenia osobnych kont, lub kupowania osobnych pakietów dla każdej aplikacji. Zalecamy jednak rozdzielenie ruchu transakcyjnego od marketingowego.

Jak ustawić SPF po integracji z EmailLabs?

W EmailLabs SPF jest domyślnie włączony i nie ma możliwości wyłączenia go. Zalecamy aby dodać odpowiedni wpis w rekordzie TXT w DNS.

Uwaga!
Aby poprawnie skonfigurować SPF, dodaj w rekordzie TXT w DNS następujący wpis:

include:_spf.emaillabs.net.pl

 

Czy potrzebuję dedykowanego IP?

Dzięki dedykowanemu IP samodzielnie dbasz o swoją reputację i nie musisz martwić się o to, czy inni użytkownicy będą mieli wpływ na Twoją dostarczalność. Dzięki dedykowanemu IP, możesz również skorzystać z szeregu dodatkowych funkcji, takich jak: Personalizowany DKIM, czy DMARC. Więcej informacji na temat odpowiedniej konfiguracji infrastruktury znajdziesz w artykule na naszym blogu.

EmailLabs zaleca wszystkim klientom korzystanie z dedykowanego adresu IP.

Utworzyłem konto w EmailLabs i chciałbym opłacić usługę, abym mógł wysyłać wiadomości E-mail. Gdzie w panelu mogę dokonać takiej czynności?

Usługa EmailLabs jest aktywowana klientowi za darmo. Klient dokonuje opłaty, dopiero gdy wyśle odpowiednią ilość wiadomości e-mail lub kiedy wykupi dodatkowe funkcjonalności. Płatności jednak nie można dokonać z poziomu panelu a na podstawie faktury, którą klient otrzymuje drogą elektroniczną na podany adres e-mail. Faktury są generowane do 10 dnia każdego miesiąca przez nasz Dział Księgowości.

Pierwsze 24 tys. wiadomości jest zawsze darmowe. Cennik usługi dostępny jest pod adresem: zobacz nasze ceny.

Chciałbym wysyłać wiadomości marketingowe i transakcyjne. Czy z EmailLabs jest to możliwe?

Tak, za pomocą EmailLabs można wysyłać oba typy wiadomości. W tego typu przypadkach, zalecamy rozdzielenie ruchu transakcyjnego od marketingowego. Dzięki tego typu konfiguracji, unikniesz kolejkowania wiadomości transakcyjnych podczas wysyłki newsletterowej. Rozdzielenie ruchu jest możliwe poprzez założenie 2 osobnych kont SMTP – w celu tego typu konfiguracji skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Czy po integracji API, EmailLabs automatycznie przesyła dane do mojego systemu?

Nie, po integracji API EmailLabs przekazuje dane do zewnętrznego systemów dopiero po odwołaniu się tego zewnętrznego systemu do EmailLabs. Proces wywoływania danych można oczywiście w pełni zautomatyzować. Taką możliwość daje Event API.

Przy próbie połączenia otrzymuję błąd: „Connection could not be established with host smtp.emaillabs.net.pl” port:587/25

Jeśli przy próbie połączenia się z serwerem EmailLabs otrzymujesz błąd: „Connection could not be established with host smtp.emaillabs.net.pl” port:587″ , w pierwszej kolejności powinieneś się upewnić, że poprawnie podałeś login, hasło i nazwę hosta. Jeśli masz pewność, że wszystkie dane podałeś poprawnie, to możliwym jest, że Twój hostingodawca blokuje możliwość połączenia się z zewnętrznym SMTP. W takiej sytuacji powinieneś skontaktować się ze swoim hostingodawcą i poprosić o odblokowanie takiego połączenia.

Otrzymuję informację Operacja nie powiodła się. Odpowiedź serwera: 5.7.1 : Relay access denied

Jeśli przy próbie połączenia z serwerem EmailLabs otrzymujesz informację o błędzie: Operacja nie powiodła się. Odpowiedź serwera: 5.7.1 : Relay access denied to najprawdopodobniej podałeś nieprawidłowe dane logowania. Warto sprawdzić, czy w polu hasło lub login nie występują literówki lub puste spacje.

Czy pomimo braku działalności gospodarczej mogę korzystać z EmailLabs?

Usługa EmailLabs jest skierowana do oficjalnie zarejestrowanych działalności gospodarczych (firm). Oczywiście osoba prywatna może założyć konto w naszej usłudze, jednak bez danych firmowych nie będzie mogła przeprowadzić jego pełnej aktywacji. Ze względów bezpieczeństwa nie możemy umożliwić realizacji wysyłek osobom prywatnym.

Dedykowany IP jest przypisany do konta SMTP, do którego mogę podpiąć dowolną liczbę domen czy tylko jedną „wysyłkową” domenę?

Do naszego serwera można podłączyć dowolną ilość systemów wysyłkowych, a tym samym można skierować na nasz serwer wiadomości z dowolnej ilości domen. Jeden serwer może obsłużyć wysyłkę zrealizowaną z większej ilości domen. Proszę jednak pamiętać, że w panelu wszystkie statystyki dotyczące wysyłek będą wówczas stanowić jedną całość – dane nie będą rozdzielone na domeny.

Moją główną domeną jest xyz.edu.pl, która została podłączona do googleapps. Czy IP i konto SMTP lepiej podłączyć pod tą domenę czy też inną np.: xyz.email?

EmailLabs jest to zewnętrzna infrastruktura (SMTP) którą integruje się ze swoim systemem wysyłkowym, a nie z domeną. Po dokonaniu integracji w swoim systemie może ustawić dowolną domenę, z której będzie realizowana wysyłka. Nie trzeba jej wówczas dodatkowo integrować z EmailLabs.

W dniu dzisiejszym założyłem konto w EmailLabs i nie jest ono w pełni aktywne. Kiedy to nastąpi?

Po utworzeniu konta w EmailLabs należy uzupełnić dane firmowe, na które konto będzie zarejestrowane. Jeżeli klient uzupełni wszystkie dane, to następnie jest przeprowadzana telefoniczna weryfikacja konta. Przeprowadza ją Dział Handlowy usługi EmailLabs. Weryfikacja powinna nastąpić w ciągu 48 godzin od chwili utworzenia konta. Na wniosek Działu Handlowego konto jest w pełni aktywowane przez Biuro Obsługi Klienta.

Pełna aktywacja oznacza, że konto nie będzie posiadało żadnego limitu wysyłkowego, a klient dodatkowo otrzymuje pulę 24 000 bezpłatnych wiadomości, które może wysyłać co miesiąc.

Czy do jednego dedykowanego IP mogę podpiąć wysyłki realizowane z kilku domen?

Bez względu na rodzaj wybranego serwera (współdzielony czy dedykowany) za pomocą EmailLabs możesz wysyłać wiadomości z dowolnej ilości domen. Należy jednak pamiętać, że wszystkie statystyki dotyczące wysyłek będą wówczas stanowić w panelu jedną całość – dane nie będą rozdzielone na domeny.

Czy jest możliwość przetestowania usługi za darmo?

Klient EmailLabs może skorzystać z Okresu Testowego. Warunki jego przeprowadzenia, należy jednak uzgodnić z Działem Handlowym, który go przyznaje. Zgłoszenie można przesłać na adres: sales@emaillabs.pl.

Czy mogę ręcznie dodawać i usuwać adresy z czarnej listy?

Tak, w EmailLabs możemy zarówno dodawać, jak i usuwać adresy z czarnej listy. Aby dowiedzieć się jak to zrobić, sprawdź artykuł o czarnej liście.

Czy istnieje sposób aby moje wiadomości zawsze trafiały do skrzynki głównej, a nie np. w oferty?

Nikt nie jest w stanie zagwarantować tego, że wiadomości zawsze będą wpadać do skrzynki głównej. Dodanie odpowiednich nagłówków (więcej informacji znajdziesz tutaj) wpływa na umiejscowienie wiadomości w skrzynce adresata, jednak nie daje gwarancji. Poprzez dodanie nagłówka „list” oznaczamy wiadomość jako transakcyjną i taka wiadomość powinna znaleźć się w skrzynce głównej. W przypadku wysyłki marketingowej nie należy stosować nagłówka „list”, tylko „bulk” – spowoduje to, że nasze treści marketingowe nie powinny być umieszczane w folderze spam, tylko trafiać w „oferty”, lub „inne”.
UWAGA!Nagłówki „precendence” w tym momencie obsługiwane są jedynie przez Gmail.

Czy istniej możliwość eksportu czarnej listy?

Tak, aczkolwiek w przypadku gdy klient posiada pakiet Startup jest to możliwe tylko i wyłącznie po API. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj. Klienci z pakietem Essential lub wyższym mają możliwość pobierania czarnej listy bezpośrednio z panelu.

Wiadomości wysyłane na moją domenę w home.pl nie docierają

Jeśli jesteś użytkownikiem home.pl, to z dużym prawdopodobieństwem zauważyłeś, że wiadomości wysyłane przez zewnętrzny serwer SMTP, nie docierają na Twoją własną domenę. Aby rozwiązać ten problem, na koncie w home.pl które ma odbierać pocztę należy włączyć opcję „Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania” i sprawdzić wówczas czy kolejne wiadomości docierają poprawnie.

Aby włączyć opcję akceptowania poczty z zewnętrznego przekierowania należy zalogować się do skrzynki na stronie https://poczta.home.pl (dawniej https://webmail.home.pl ), kliknąć w prawym górnym rogu na ikonę zębatki -> Ustawienia -> (po lewej) Opcje antyspam. Tu, należy zaznaczyć odpowiednią opcję.

Aby włączyć opcję akceptowania poczty z zewnętrznego przekierowania z panelu serwera na którym utworzone jest dane konto email należy się zalogować do panelu serwera na stronie https://panel.home.pl, przejść do sekcji „Usługi -> kliknięcie na serwerze -> Konfiguracja usługi -> (na górze ekranu) Skrzynki email -> Kliknięcie na skrzynce -> Konfiguracja usługi -> Konfiguruj pocztę -> Zabezpieczenia antyspamowe. Tu, należy zaznaczyć opcję „Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania” i wcisnąć „Zapisz„.

Czym jest biała lista i dlaczego warto ją wykorzystać?

Białe listy stosuje się w przypadku, kiedy chcemy mieć 100% pewność, że wiadomość zawsze dotrze do danego adresata i nie zostanie zablokowana przez czarną listę EmailLabs. Wykorzystuje się je szczególnie w przypadku komunikacji wewnątrz oddziałowej lub dla kluczowych klientów, którzy muszą otrzymać komplet wiadomości.

Białe listy aktywowane są automatycznie na wszystkich kontach, ponieważ funkcja jest dostępna dla każdego Po zalogowaniu do panelu EmailLabs należy wybrać zakładkę RAPORTY, następnie CZARNA LISTA. W tym miejscu znajdziesz nową funkcjonalność – button zatytułowany jest “BIAŁA LISTA”.

Po wybraniu funkcji pojawiają się dwa pola do uzupełnienia. W pierwszym uzupełniamy domenę lub konkretny e-mail, a w drugim podajemy prawdziwy powód dodania na białą listę.

BOK nie musi akceptować adresów, które wydają się podejrzane lub przedstawiona adnotacja budzi podejrzenia. Adresy założone na ogólne konta providerów, np w wp, onecie, gmailu etc także nie mogą zostać dodawane na białą listę.

Więcej informacji dostępne we wpisie na blogu: https://emaillabs.pl/whitelista-juz-dostepna-w-emaillabs/

Moja domena trafiła niedawno na listę spam. Mamy zablokowaną pocztę wychodzącą m.in. na Gmail.. Jak mogę ściągnąć adres z czarnej listy?

W pierwszej kolejności należy ustalić, czy listowana jest faktycznie domena, czy może adres IP. Z doświadczenia wiemy, że częściej na Czarne Listy wpadają adresy IP. Żeby domena znalazła się na Czarnej Liście, nadawca musi realizować wysyłki o naprawdę bardzo niskiej jakości.

Obecnie w Internecie można znaleźć wiele stron — narzędzi, które służą do zweryfikowania czy nasza domena bądź adres IP znajdują się na Czarnej Liście. Mogę tutaj zaproponować np. mxtoolbox. Jeżeli faktycznie jesteśmy listowani, to jedynym rozwiązaniem jest kontakt z Administratorem Czarnej Listy. Wówczas warto odwiedzić jego stronę i sprawdzić, czy jest na niej opcja automatycznego zdelistowania. Jeżeli nie ma takiej możliwości, to pozostaje nam wówczas bezpośredni kontakt z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości e-mail.

Przy zdelistowaniu należy pamiętać, że Administrator nie ma obowiązku usunięcia domeny bądź adresu IP ze swojej Czarnej Listy, nie musi nawet nam odpowiedzieć. Dlatego bardzo ważne jest to, abyśmy w swoim zgłoszeniu dokładnie wyjaśnili sytuację i odpowiednio umotywowali prośbę o zdelistowanie.

Czy w EmailLabs znajdę kreacje szablonów wiadomości e-mail?

Usługa EmailLabs udostępnia swoim klientom zewnętrzną infrastrukturę serwerową, którą można wykorzystać do wysyłki zamówionych wiadomości e-mail (transakcyjnych oraz marketingowych). W związku z tym nasza usługa nie jest systemem wysyłkowym. Tego typu narzędzie klient musi mieć po swojej stronie. Panel EmailLabs służy wyłącznie do monitorowania i kontrolowania realizowanych wysyłek. Z jego poziomu nie można generować maili. Dlatego nie oferujemy naszym klientom szablonów wiadomości e-mail.

Ewentualnie, jeżeli klient realizuje swoje wysyłki za pomocą API, to może w panelu EmailLabs umieścić przygotowane przez siebie szablony wiadomości e-mail. Wówczas za pomocą API można przesyłać wyłącznie zmienne, które nasz system podstawi do szablonów wiadomości, a następnie wyśle do adresatów. Takie rozwiązanie może przyśpieszyć realizowaną wysyłkę. Więcej na ten temat można przeczytać w naszej instrukcji: http://dev.emaillabs.io/pl/#api-Wysylka-sendmail_templates

W jaki sposób mogę sprawdzić ile maili zostało wysłanych przez ostatni rok z mojego konta?

Służy do tego zakładka Dashboard, która przedstawia dane statystyczne dotyczące zrealizowanych wysyłek. Żeby dowiedzieć się, ile wiadomości zostało wysłanych przez ostatni rok, należy skorzystać z wykresu. Wystarczy wybrać na nim okres, jaki nas interesuje, a następnie zaznaczyć status Injected.

Dane statystyczne dostępne w zakładce Dashboard są archiwizowane w panelu EmailLabs przez czas nieokreślony. Dzięki temu można w każdej chwili sprawdzić wyniki wysyłek zrealizowanych w przeszłości.

Czy EmailLabs posiada limity przy integracji po SMTP — jaka jest maksymalna ilość równoległych połączeń, maksymalną ilość wiadomości per połączenie, limit ilości połączeń na minutę, limit wiadomości na minutę?

W przypadku serwera współdzielonego przepustowość wynosi do 60 000 wiadomości na godzinę. Jeżeli klient posiada dedykowane IP, to limit ten wzrasta do 120 000 wiadomości. Wielkość ta może zostać jeszcze bardziej podwyższona, jednak tę kwestię należy już wówczas omówić z Działem Handlowym EmailLabs.

Jeżeli chodzi o limit połączeń, to wynosi on około 50 jednoczesnych połączeń.

Co to są Spam Trapy?

Spam Trapy to adresy e-mailowe wykorzystywane przez providerów pocztowych oraz organizacje antyspamowe w celu wyszukiwania spamerów, które są następnie dodawane do czarny list i blokowane przez providerów.

Dzięki Spam Trap’om wiele skrzynek chronionych jest przed niepożądaną korespondencją. Jeśli jednak taki adres znajdzie się w Twojej bazie, możesz być pewien, że negatywnie wpłynie na Twoją reputację i dostarczalność.

Czy mogę sprawdzić jakie są szanse, że moja wiadomość wpadnie do SPAM-u?

Nasz system nie posiada takiej funkcji. Rekomendujemy jednak korzystanie z narzędzia, jakim jest Mail Tester, czyli www.mail-tester.com. Po wysłaniu wiadomości na specjalnie przygotowaną skrzynkę otrzymujesz w mailu zwrotnym informację o tym, co możesz zmienić, aby nie zostać uznanym za spamera.

Ilu użytkowników korzysta z tego samego współdzielonego IP?

Ilość innych użytkowników dzielących z nami serwer, a co za tym idzie, IP wysyłkowe, uzależniona jest przede wszystkim od możliwości systemowych dostawcy serwerów. Ilość użytkowników jednego IP może więc wahać się od kilku do kilkudziesięciu podmiotów.

Dlaczego link i open tracking nie działa?

Aby link i open tracking działały poprawnie, należy włączyć obie funkcje w panelu. Aby dowiedzieć się jak to zrobić kliknij tutaj.

Czy mogę pobrać dane z panelu analitycznego do mojej aplikacji?

Tak, dane można pobrać za pomocą API. Jest to najszybszy sposób na integrację systemów. Jeśli nie czujesz się na siłach, aby integrować EmailLabs z własnym systemem po API, możesz po prostu zaznaczyć interesujące Cię dane myszką i skopiować.

Aby dowiedzieć się więcej o API, przejdź do dokumentacji API.

Jak długo EmailLabs przechowuje szczegółowe logi aktywności?

Szczegółowe logi każdej wysłanej wiadomości przechowywane są w EmailLabs przez 7 dni w Pakiecie FREEMIUM i 15 dni w Pakiecie BASIC, PLUS, PRO i ENTERPRISE.

UWAGA!Istnieje możliwość przedłużenia okresu przechowywania logów aktywności. Aby poznać ofertę skontaktuj się ze swoim opiekunem biznesowym.

Jak szybko sprawdzić, że klient otrzymał e-maila, ale go nie otworzył? Przykład: wysyłam komunikat do 50 osób, widzę status “OK” w systemie, czyli wiadomość dotarła do 50. Jednak widzę, że status “open” posiada 16 adresów. W jaki sposób mogę wylistować 34 maile?

Do tego celu służy zakładka “Raporty Aktywności”. Znajdują się tam wszystkie logi wysłanych wiadomości. W wyszukiwarce należy ustawić odpowiedni status a następnie system wykazuje listę adresów które, np. uzyskały już status track. Proszę jednak pamiętać, że logi wiadomości trzymamy w naszym systemie 7 dni (Pakiet Freemium) oraz 15 dni (Pakiet Basic). Po tym okresie logi są usuwane z naszego systemu.  W celu przedłużenia okresu przechowywania logów należy pobierać dane po API i pobrać wszystkie dane i przeprowadzić analizę statusów po stronie swojego systemu. Zachęcamy do przejrzenia naszej dokumentacji: http://dev.emaillabs.io/pl/

Czy połączenie z Google Analytics umożliwia śledzenie, np. klikalności poszczególnych komponentów wiadomości e-mail?

Klienci EmailLabs mogą skorzystać z funkcjonalności UTM. Opcja ta dodaje do łączy występujących w wiadomości e-mail parametry pozwalające śledzić ruch za pomocą Google Analytics, dzięki czemu możliwe jest monitorowanie takich zachowań jak np. sprzedaż w sklepie, rejestracje użytkowników czy śledzenie najczęściej klikanych fraz w mailingu.

Warto tu jednak zaznaczyć, że jeżeli system wysyłkowy klienta dodaje już UTM, to nie trzeba tej opcji uruchamiać po stronie EmailLabs. UTM naszej usługi udostępniają standardowe informacje w Google Analytics, więc nie ma potrzeby podwójnego uruchamiania tego narzędzia.

UTM można w bardzo prosty sposób ustawić w panelu EmailLabs. Zapraszam do zapoznania się z naszą instrukcją: http://docs.emaillabs.pl/panel/aplikacje-smtp/utm/

Czy możliwe jest aby zmienić pakiet na wyższy?

Tak, pakiet można w dowolnym momencie zmienić na wyższy.

Czy możliwe jest aby zmienić pakiet na niższy?

Tak, można swobodnie migrować między pakietami BASIC, PLUS i PRO. Wystarczy przekazać informację do BOK. Sytuacja wygląda nieco inaczej w przypadku pakietu ENTERPRISE, gdzie wstępnie należy skontaktować się ze swoim opiekunem biznesowym.

Czy w każdej chwili mogę zrezygnować z usługi EmailLabs?

Tak, z usługi można zrezygnować w każdej chwili. Opłaty przestaną być naliczane od najbliższego okresu rozliczeniowego.

Czy mogę utworzyć wiele kont użytkowników, z osobnymi loginami i hasłami?

Tak, W EmailLabs można utworzyć wiele kont użytkowników, przypisać im osobne loginy i hasła. Dodatkowo, administrator może również przypisać do każdego z użytkowników odpowiednie prawa. Możemy np. dać naszym użytkownikom dostęp do statystyk, lecz zablokować im dostęp do ustawień aplikacji.

UWAGA!Opcja tworzenia wielu kont użytkowników dostępna jest w Pakiecie Plus.

Jak zmienić hasło do Panelu Analitycznego?

Aby zmienić hasło do Panelu Analitycznego, należy otworzyć ustawienia „Mój profil” w zakładce „Administrator” (Administrator –> Mój profil)

Jak zmienić hasło do integracji SMTP?

Aby zmienić hasło do integracji SMTP, należy wybrać „Aktywne konta” w zakładce „Konta SMTP”, a następnie kliknąć ikonę ołówka, znajdującą się w kolumnie „akcje” (Konta SMTP –> Aktywne konta –> ikona ołówka w kolumnie Akcje)

Jaki jest termin wypowiedzenia umowy?

Płatny pakiet jest podłączany na czas nieokreślony. Klient w każdej chwili może zrezygnować z dodatkowych funkcjonalności. Wówczas odpowiednie zgłoszenie musi wysłać na bok@emaillabs.pl. Obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu, w którym nastąpiło wypowiedzenie.

W jaki sposób mogę utworzyć drugie subkonto smtp w ramach jednego konta EmailLabs?

Standardowe konto klienta w EmailLabs posiada jeden serwer SMTP (subkonto). W zależności od podłączonego pakietu może to być współdzielony lub dedykowany adres IP. Jeżeli klient chce posiadać dodatkowe subkonto, to w pierwszej kolejności musi skontaktować się z naszym Działem Handlowym. Zapytanie w tej sprawie można wysłać na adres: sales@emaillabs.pl. Klient sam nie może utworzyć nowego subkonta. Jest to bowiem związane ze zmianami w infrastrukturze konta, które może przeprowadzić wyłącznie administrator.

Czy mogę zmienić nazwę firmy, która jest przypisana do konta?

Klienci EmailLabs mogą edytować w panelu wszystkie dane podane podczas rejestracji, oprócz nazwy firmy oraz numeru NIP. Dane te mogą zostać zmienione, ale wyłącznie przez pracownika Biura Obsługi Klienta usługi EmailLabs. Zmiana może zostać wprowadzona jedynie na wniosek klienta, który powinien przesłać zgłoszenie na adres: bok@emaillabs.pl.

Sprawdź, jak zintegrować się z API

Przeczytaj naszą dokumentację i poradniki API

Utwórz konto w E-mailLabs już dziś

Wysyłaj do 24 000 wiadomości e-mail miesięcznie zawsze za darmo